Thursday 9 April 2009

I was bitten by... BY a_Lee

Ehm ehm... siapa tinggal di Hostel MD masa ani???? angkat keyboard!!! Ok what I am going to story2 u all here is something to do with MD... bah siapa2 yg tinggal di hostel MD especially ladies... if rasa nya lamah semangat baik tah stop membaca story ku ani...( eleh.. alum tau ceta ku ani too creepy udah tia ku suruh durang stop membaca )..

As you all know especially MDian , macam2 happened di Hostel especially kes2 kerasukan or histeria.. ( emm masa ani masa ada kah kes2 kerasukan n histeria ani???? ) selalunya kes kerasukan ani happened time ampir2 kan exam... ( pandai memilah masa jua ah kerasukan ani .. time lain mana ia suka tuuu... )

I was one of the AJK B'DAI (Badan Dakwah Agama Islam, and I know now they change the name udah tapi nda ku ingat apa namanya.. ). So if any kerasukan or histeria happened, we, the AJK B'DAI were called to help ( Kira macam ghostbuster lah jua ). Kalau yang kersukan a2 bini2.. kami kana lagau tah ke hostel bini2. ( Hehehehe... bukan sanang kan masuk hostel bini2 ani.. boh nah jadi Devil tah ku jua ni ).

Ok Ok back to my story.... kali ada that night one of the girl kerasukan so we came lah... they bring the girl to warden pun office at the girl's hostel... there, we baca Surah Yassin and anything yang patut lah to the girl... time the girl kerasukan , macam biasa lah perangainya, meronta2 ( alah kamu ani macam nda pernah meliat orang kersukan tah pulang eh ) we hold her hand and feet and she was strong ( namanya kerasukan... kuat tah 2 ah... walaupun tah girl a2 secara physical nya nada kuat ). Sekajap2 melawan, sekajap2 diam... kali diam tia that girl so kami pun nda tah lagi hold her... duduk tah ganya that girl and kami pun baca apa2 yang patut... kali... ada tah one of our friend masuk tempat kami ani.. then ia lupa tutup pintu.. suddenly... The Girl SHOUTED at us... "TUTUP PINTU ATU!!!!" and it was not her actual voice.. more husky, apa nya orang suara parau, bukan suara bini2.. kami pun tekajut ani bah...goosebump di buat nya.... kali start tia semula mengamuknya... so we have to hold her again lah... and for me... I hold her hand... entah semana2.. SHE BITE MY FOREHAND!!!!! masa ia GIGIT my hand a2.. I could feel the FANG , and again it make me goosebump.... I can feel it that it was not her yang BITE me a2.. even though she bite me sekajap saja... but when I look at my forehand I could see it turn to greenish/purplish macam kana cubit antu nya orang sekelip mata saja.....

So that is the story from me... owh you want to know what happened to the girl??? We did call her parent on the situation and they came to take her away from the hostel even though she was not 100% cure from the histeria masa atu.. I think her parent kan bawa ia berubat and masa durang bawa ia keluar dari hostel atu it's already Subuh...

Then the next day nya, the girl came to see me and ask if I am ok.... I said YES... she told me that she did recall of bitting me and she came to found out about it from her boyfriend......

Opss lupa one more thing... this incident happened in 1995 , MD's Girl Hostel......

3 comments:

  1. nice story badai! Sama intake lah intake kitani tu..were u referring to Hjh Rxxxxx hysterical moment?? In MD hostel, there are lots of eerie encounter that i heard from my hostel mate but I personally never ever encounter anything although I wish I could see once! Room 101, a ghostly lady, lembaga hitam, fireball and all sort of stories that i have heard during that time...miss the old time in MD :(

    ReplyDelete
  2. what is MD? where is MD?? MD = Medical Doctor? MD = Main Disk?

    ReplyDelete
  3. To RCKP: Heheehhe you know me Peng. Yup , it was Hjh Rxxxx historical moment.. eh.. Room 101 atu if not mistaken "We" did take a look inside it... and the room was fill with "OLD" mattress... nothing scary but maybe it was during the day we took a pick inside.. it will be different story lah if night time..

    To seal: MD is stand for Maktab Duli

    ReplyDelete

Rumah Sewa - Zeezohan

Cerita ani lama sudah inda pulang seram bnr. Our family had to moved to a rented bungalow for a while. I think we're the only muslim fam...