Monday 31 May 2010

It's all about clone BY AN

Cerita ani time aku drjah 2 skulah ugama.Kawan ku lh cerita kn. kita kn selaluny 1.00 pm masuk surau or dewan, kn sembahyg berjemaah sama other students. Di dskulh ----- (tdk dinyatakan nama ny karang nada org mau skulh disana) ehehe... Dalam pkul 1.00+, aku blum dtg ni..ani kwn ku cerita kn...is non-muslim, so tngal di dlm class lh sama 1 teacher lh utuk menjaga durg.kwn ku ani Jack namany.Jack ani sedg keluar mmbuang smpah,then ia nmpak aku bediri di luar surau,,katany diri diri saja,tahan tahan di luar.ia hairan urg melanggar aku pun,aku nda marah. ia nmpak aku bawa beg PPG,maklum damit masih....Cute kn? ahahahah. Then ia trus msuk saja. Lpas abis smbhyg ia tnya aku.'napa kau tadi kn diri diri d luar surau?' Then aku ckp 'huh?', 'aku jua baru dtg masa students yg lain abis smbhyg'.. Oh~ ia ckp...'Napa eh?' ckp ku...nada~...pastu ia cerita kn lh arah aku..Then aku ckp jgnth dpikir kn tu biar kn tia CLONE saja tu... THE END Sorry ah mun nda faham 'Peace'

No comments:

Post a Comment

Rumah Sewa - Zeezohan

Cerita ani lama sudah inda pulang seram bnr. Our family had to moved to a rented bungalow for a while. I think we're the only muslim fam...