Tuesday 20 July 2010

malam jumaat malam keringat. BY ALove

hello,
its me, again.
Ani my second cerita, and it happens last last week, time malam jumaat.

Biasa, malam jumaat ni malam ngechill. Kali, aku ani duduk duduk dapan tv, meliat cerita hantu.
Then, masa pukul11 lalu my dad cakap, 'inda kau tidur? Kana kacau baru tau' lapastu ia ketawa.
Then aku cakap, 'hahaha. Inda cali tu bah'
kali my dad masuk ke bilik. My siblings semua sudah tidur, so do my mom.
So, aku sambung lah liat tv. Then, suddenly aku dangar macam bunyi urang bejalan wah. Salnya aku duduk dakat, like berabisly dakatnya dengan tabuk. Tapi, nasib jua betabir.
Aku ni bangang, nyangku 'eh? Kata babah ia kan dodoi. Penipu eh!'
so, aku inda duli lah ah.
Then, bunyi macam urang mengirit basi. Kamu tau bunyinya kalau kamu mengirit cangkul pat simin? Cematulah bunyinya.
Then aku tediam and aku tarus masuk bilik and tidur buka lampung.
But, aku macam kurang pasti so aku tanya babah, ia ada keluar or inda masa malam, and ia dengan tegas mengatakan INDA.

well,
ill try my best lagi mengupdate.

3 comments:

  1. keringat?? Ooooo u mean keramat kh.. sal keringat atu peluh

    ReplyDelete
  2. ooh, aku pernah tu dangar yang smthing like cangkul kana irit atu :/

    ReplyDelete
  3. baaaat bana blog mu ni boi, inda menyampaie intanat dangan luan banyak udah ko add. jan maaah, salah die ani jua yang inda mampu mambali espit/burutband di bunai ani nya oang oputih not worth it, inda babaloi.

    inda silap bunyi ouang menghiit atu bunyi hantu pontianak, ambutnya yang kaing macam aka bagisik sama lantai simen bila ia bajalan.

    ReplyDelete

Rumah Sewa - Zeezohan

Cerita ani lama sudah inda pulang seram bnr. Our family had to moved to a rented bungalow for a while. I think we're the only muslim fam...