Tuesday 13 July 2010

pengalaman di sekolah. BY shark5

1)bukan aku.

hai assalamualaikum. aku kan ceritakan kamu pasal gimbaran. lurus kah gimbaran kita panggil. im not sure jua. so, ceritanya cemani..

masatu hari khamis pagi, aku baru datang kelas, keakhiran ku hari atu, urang sudah abis assembly di luar kelas. then aku terserempak dgn bestfriendku, ia kan ke tandas, tarus ia tekajut, di tariknya aku.
"sha, baru kau datang kah?"
"awu kenapa?"
"yaan? kau dalam kelas jua tadi sama si baz!"
"apaeh, manada! inda kau liat aku masih pakai beg nee"

ia mcm tekajut lah, then ia masuk ke kelas ceritakan kenapa ia tekajut. katanya, masa pagi-pagi ia baru datang, ia nampak aku duduk tapi tunduk, inda nampak mukaku. ia pikir aku menangis/bad mood, so ia inda mau kacau, ia tinggalkan aku lah seorang di kelas. atu saja.. haha

2)pikirku nada orang?

okay, ini kisah kawanku yang belabih :p durang 2 ani sengaja kan 'stayback' di sekolah time patang. melepak di sekolah lah katakan. then time atu lagi sunyi, mcm nada beorang. durang ani masuk jamban lah kan ngusai tudung apa. then kalau menghadap this ceramin, nampak pintu jamban tangah2. jambannya 3 butings saja. then ia mcm nampak dari ceramin atu, mcm ada urang membuka kain (yknow kan pintu jamban, inda full sampai kebawah) tapi kain atu warna putih wah, kain sekolah kami lain kali ah. then ia ckp arah kawanku seorang ani, 'jir, ada urang lagi kah dijamban ani selain kita?' si jir geleng kepala saja. disebabkan ketidak puasan hati kawanku seorang ani, ia pun perlahan2 menolak pintu jamban yang ia nampak atu. then yknow what.. nada orang wah! kosong.. atu ya durang dua belusiran terais2 keluar. hahaha

1 comment:

  1. yang menyerupai org atu namanya hantu raya...hehehe

    ReplyDelete

Rumah Sewa - Zeezohan

Cerita ani lama sudah inda pulang seram bnr. Our family had to moved to a rented bungalow for a while. I think we're the only muslim fam...