Tuesday 20 July 2010

My mistery tragedy BY ALove

hye, Im trying to tell yah bout what Ive experience masa di school. I cant remember the date, but for sure its in this year.
Cemani ceritanya, time atu aku sama kawanku ani ke jamban time period geography. Dalam empat orang lah kami tu. Kira kira pukul 11.30 pagi catulah. Aku ne masuk jamban juniour block kan, kali aku ne cakap cani arah kawanku 'M, dangani aku eh, karang me takut' kali kawanku ani ketawa. So, aku masuk column yang ujung pasal aingnya paling kuat lah kirakan. Kan selalu pintu ne begarak time kana tiup angin. Kali pintu sebalah ne mcm kana tulak, then mcm tutup blik. Then time pintu atu tutup, bunyinya mcm memulas mulas, biasalah namanya jua mengunci pintukan. aku ne urangnya pemalu sikit. So,aku ne bebisik lah, 'eh, ada urang. Better aku lelaju eh!'
and aku TEKAJUT BERABIS AFTER AKU LIAT THERE'S N0 ONE ELSE IN THE ROOM OTHER THAN ME.
Aku kabak kabak, so aku keluarlah. Bukan pulang ku takut , aku kan tanya kawanku wah, manatau ada urang lelaju keluar dari sana. Then durang ckp 'manada urang. Ngapa?' then aku tekajut so aku just diam. My leg and hand was KEKAJAR BERABISAAAAAN!

Nanti ku sambung cerita ku yang lain ah.

No comments:

Post a Comment

Rumah Sewa - Zeezohan

Cerita ani lama sudah inda pulang seram bnr. Our family had to moved to a rented bungalow for a while. I think we're the only muslim fam...