Monday 1 December 2008

BY S|eepyChi|d

Ready for more? heheh.. am bored malas kan blajar dulu :innocent:

Ani bukan arah rumah ku.. hehhe. This happened last year, d belait arah flat kami tinggal while I was doing my attachment. Our flat was on the second floor, with the guys' flat directly below us. The guys won't bemalam on sunday nite sal durang tarus commute dari bandar ke tempat kaja. Anyways, since kami bini2 (well me and my cuz) malas kan bangun awal and drive pagi2 buta, we always bemalam malam sunday atu arah flat. Kalau time malam aku shower, I always heard bunyi org macam mandi jua dibawahku (directly below the shower atu the guys' shower). At first I though it was my fren laki2 dbawah atu, so nda ku ingau. Tapi I mentioned it arahnya the next day. Etah terkajut ia.. 'Eh?Pabila ku balik d mlm?Baru jua ku balik ke mari.. nda ko meliat (bantal kah apakah dbawanya hehhe)'. So macam ijap jua ku tu. Well, I tot pendengaranku saja... kalinya the next week sama jua. Kalinya udah batah2 atu, rupa2nya drg the guys kedgran jua malam2 like nda pedah2 bunyi org flush toilet or having shower arah shower drg ah. That was scaaryy. :ph34r:

Ada lagi sekali, we were all watching Ring 0 kali.. Practically the whole 4 flats were hanging out meliat Ring 0. Kalinya the guys kan balik akhir malam atu.. semua ampar bakas main bola kali :unsure: Masa time drg balik atu.. macam lain jua rasaku. I dunno why. Kali when my cuz ani masuk ke biliknya, and aku tutup lampung dapur n kan kuar ke living room. Suddenly ada suara mengajutkan aku 'Boh!' Suaranya macam my cuz so aku marah2i lah ia.. like.. eh ko ani.. kalinya ku subuk keluar nada org.. n then aku masuk ke biliknya, she was in the bathroom barus gigi udah..like nda jua ia tercakap tu..I spend the nite tdo lam biliknya :bagsmilies: I think aku ketulahan sal aku malar kajutkan my kawan during meliat Ring 0 ah :boo:

No comments:

Post a Comment

Rumah Sewa - Zeezohan

Cerita ani lama sudah inda pulang seram bnr. Our family had to moved to a rented bungalow for a while. I think we're the only muslim fam...